Subject: FW: Haljala 110kV alajaama riigimaanteega 17174 km 11,803 ristumiskoha projekt kooskõlastamiseks
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Feb 2025 14:12:29 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Rainer Rein <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 19, 2025 2:11 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Haljala 110kV alajaama riigimaanteega 17174 km 11,803
ristumiskoha projekt kooskõlastamiseks

Tere!

Haljala 110 kV alajaama riigimaanteega 17174 km 11,803 ristumiskoha
projekti on sisse viidud kooskõlastamiseks vajalikud küsitud täiendused.
Manuses on digikonteiner.

Lugupidamisega:

Rainer Rein,

Klotoid OÜ projektbüroo,

tel. 453 3685.

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 19, 2025 10:30 AM
To: Rainer Rein <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Haljala 110kV alajaama riigimaanteega 17174 km 11,803
ristumiskoha projekt kooskõlastamiseks

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täpsustamiseks.

1.	Tingmärk „varem projekteeritud murukate“ vajab
korrigeerimist/asendamist (muru paigaldamine riigitee asfaltkatte servani
ei ole sobiv lahendus). Näha projekti mahus ette riigitee tugipeenra
taastamine vajalikus ulatuses. Selgitamist vajab, millise projekti mahus
riigitee äärne haljasriba taastatakse. Pigem sobiks seda teha käesoleva
projekti mahus, so ristumiskoha rajamisega samaaegselt.
2.	Vertikaalplaneeringu joonisele palun lisada riigitee äärsete
haljasribade kõrguslik lahendus, mis kinnitaks, et  sademeveed juhitakse
riigitee aluselt maalt eemale.
3.	Kujutada pöördekoridorid joonisel (dwg-s on olemas, pdf-s puudu).
4.	Kehtivates normides ei ole projekteerimise lähtetasemeid
(seletuskirjas 3.1 üldandmed).

Täiendatud projekti ootama jäädes.

Küsimuste tekkimisel võtke palun ühendust.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Rainer Rein <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 18, 2025 8:32 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Haljala 110kV alajaama riigimaanteega 17174 km 11,803
ristumiskoha projekt kooskõlastamiseks

Tere!

Saadan Transpordiametile ülevaatamiseks ja sobivuse korral
kooskõlastamiseks Lääne-Virumaal, Haljala vallas asuva Haljala 110kV
alajaama riigimaanteega 17174 km 11,803 ristumiskoha projekti. Manusena on
kaasas digikonteiner.

Lugupidamisega:
Rainer Rein,

Klotoid OÜ projektbüroo,

Tel. 453 3685.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.